- august 17, 2019
- by admin
- Marketing
- 0 Comments
Marketingul online este un set de instrumente si metodologii utilizate pentru promovarea produselor si serviciilor prin internet. Marketingul online include o gama mai larga de elemente in comparatie cu marketingul traditional, datorita canalelor si mecanismelor de marketing suplimentare disponibile online
Marketing-ul online include mai multe ramuri precum Promovare SEO, Link Building, Copywriting, Branding, Digital Marketing, Servicii Social Media, Content Marketing, Comunicare si PR, plus multe altele.
Care sunt cele mai importante beneficii alte marketing-ului online?
Costuri reduse
Publicul mare este usor accesibil la o fractiune din bugetele traditionale pentru publicitatea televizata de exemplu, permitand companiilor sa creeze cu un efort financiar minim, reclame atractive pentru consumatori. Multe platforme de publicitate permit, de asemenea, reclame scalabile cu diferite niveluri de acoperire care sunt proportionale cu bugetul de publicitate. In loc sa aloce o suma mare de bani in publicitate, companiile mai mici au posibilitatea de a cheltui o suma mica si totusi pot obtine un rezultat neasteptat de bun.
Flexibilitate si comoditate
Consumatorii pot cerceta piata si achizitiona produse si servicii in timpul liber de oriunde, deoarece cu totii au la indemana un smartphone si conexiune la internet.
Analiza rapida
Rezultatele statistice eficiente sunt facile, fara costuri suplimentare. Multe instrumente de publicitate includ propriile platforme de analiza unde toate datele pot fi bine organizate si observate. Acest lucru faciliteaza eforturile de business intelligence si luarea deciziilor bazate pe date.
Optiuni multiple
Instrumentele de publicitate includ metode de publicitate precum pay-per-click, optimizare SEO, promovare pe retelele de socializare si asa mai departe.
Directionare demografica
Consumatorii pot fi vizati din punct de vedere demografic mult mai eficient intr-un proces online, mai degraba decat offline, ceea ce ofera posibilitatea de implementa la final un set de tehnici de marketing digital mult mai precise.
Principala limitare a marketingului online este lipsa de tangibilitate, ceea ce inseamna ca consumatorii nu pot incerca articolele pe care ar dori sa le cumpere. Totusi, politicile generoase de retur pe care magazinele le pun la dispozitie cumparatorului sunt din ce in ce mai avantajoase. Un lucru este cert, marketingul online a vandut mai mult decat publicitatea traditionala in ultimii ani si continua sa fie o industrie intr-o continua crestere.